Klantbehoefte herkennen

Hoe je de behoefte van de interne of externe klant achterhaalt en hoe je op je eigen manier reageert op die behoefte.

De training

Als je weet wat de behoefte van anderen is, kun je daarop inspelen om je professionele doel te bereiken. Tijdens deze training bereiden we je voor op situaties waarbij zich commerciële kansen voordoen. Ook professionals die niet direct bij verkoop betrokken zijn, komen in die situaties terecht. Het opbouwen en onderhouden van relaties is dan ook voor alle professionals belangrijk. Je leert tijdens onze training hoe je de behoefte van de interne of externe klant achterhaalt en hoe je op je eigen manier reageert op die behoefte.

Wat heb je geleerd na het volgen van de training?

  • Je begrijpt wat verkopen betekent binnen je eigen werkomgeving.
  • Je bent je bewust van je toegevoegde waarde vanuit je eigen rol.
  • Je kunt de behoefte van klanten achterhalen.
  • Je weet hoe je het beste kunt reageren op de door jou gesignaleerde klantbehoefte.

Meer informatie over deze training